Höstlovet är slut!

Hej hej sötizar!
Idag har jag varit i skolan igen. Det känns lite konstigt att komma tillbaka till skolan efter lovet. I början av dagen var jag trött och mådde inte helt bra. Men det blev bättre =) Efter skolan var jag, Gustav, Joanna, Alicia och Tilda kvar där ett tag. Sen har jag inte gjort så mycket mer.
Hur har eran dag varit?

Just det, funderar på en sak. Ska man vaccinera sig mot svininfluensan? Vi har fått en sån där lapp i skolan och jag kryssade i ja, men har börjat fundera... Man kan få en massor av biverkningar. Det är lite läskigt. Men jag ska vaccinera mig ändå. Hur ska ni göra?

Kram Filippa

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jaa, den är väldigt lugn :D

2009-11-02 @ 20:03:17
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: sara

Ge mej tips vad jag kan skriva om ! :D

2009-11-04 @ 12:33:28
URL: http://saraboliinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0