Kanelbullens dag

Hejsan bloggen!
Nu är mamma och spelar tennis. Emma är där och tittar på henne också. och pappa handlar (interessant va?). Nej, men till saken. Jag är själv hemma ett tag. Vad ska man hitta på nu då? Har ni några roliga bus som man kan göra för dem? Tipsa mig isåfall...
Idag är det ju kanelbullens dag. Så vi ska baka bullar senare. Ska ni göra något för att fira kanelbullens dag? Eller, vem firar en sån dag egentligen? Vi bakar bara bullar... ;)

Jag och Emma har börjat spela The Sims igen, vi satt och spelade någon timme nu på morgonen... Någon mer som brukar spela The Sims?

Ska snart lägga ut Dagens sko. Vi har varit lite slarviga med det, jag vet!

Hej så länge!
Puss Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0