Min dag

Hej hej!
Idag har jag varit med Oliwia ♥ Vi tittade lite på film och var med kaninerna, efter det var vi på teaterkurs eller vad man ska säga. Iallafall jättekul! =) Fast det är ju alltid lika kul att vara med Oliwia, hon har så kul idéer.
Sen efter teatern så har jag pluggat matte, igen! Nu har jag bara någon sida kvar, men den ska jag göra imorgon bitti. För då har jag sovmorgon! I juförsig bara till 5 över 9, men det är ändå skönt att kunna ha lite tid på sig att fixa sig utan att behöva gå upp vid 6. Annars har jag ju alltid bråttom! Ska iallafall bli skönt med sovmorgon.


Jag sitter och läser lite i Twilight på engelska =)

//Filippa =)

Kommentarer
Postat av: elin

haha, visst har jag många besökare :P NOT!

2009-09-30 @ 21:53:54
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: luxardo

Jag har faktiskt läst alla böckerna i twilight-serien. Dock inte på engelska ;)

2009-09-30 @ 22:16:34
URL: http://luxardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0